lørdag 27. juni 2009

Prøver meg på litt digiscrapping:)


Prøvde meg såvidt på litt digiscrapping for et års tid siden, men la det bort etter et par-tre forsøk. Nå forsøker jeg igjen og håper jeg fortsetter litt lenger slik at jeg lærer meg noen flere triks. Jeg får det ennå ikke helt til slik jeg ønsker, men satser på at jeg bare trenger litt mer trening;)
Her har jeg brukt diverse fra www.datascrapping.no ; kitet @ the zoo av k.a. t design og template av cathja. I tillegg har jeg brukt et alfa fra PromiseCollection (shabbyPrincess.com) og det blå alfabetet har jeg funnet samme stedet (Expressyourself av Rhonna Penner).

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder og herlig Lo. Har aldri prøvd digiscrapping,men det er jo veldig fint i alle fall.

    SvarSlett
  2. Denne var aldeles nydelig, tror ikke jeg hadde klart å lage noe sånt på data, skikkelig tøft med de figurene til. =)
    Jeg har noe til deg i bloggen min også =) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Hei, takk for hyggelig hilsen i bloggen min :) Ser du har vert hos Jessica Sprague du også, kursene hennes er etter min mening helt fantastiske :) Flotte kort og albumsider du lager - og esken var rålekker! Datascrapping.no har jeg ikke hørt om før, har registrert meg nå og venter på bekreftelsesmail så får vi se om det er et sted jeg vil trives - høres i alle fall slik ut på navnet :) Takk for tipset og ha en god helg! :)

    SvarSlett